Safari Seszele z wypoczynkiem

Anse-soleil-beachcomber-The-Beach1safari Seszele

Pani Grażyna przetarła szlaki nurkowe na Seszelach. Oprócz safari nurkowego, spędzili kilka dni w hotelu na wyspie Mahe. Po powrocie otrzymaliśmy krótką relację – safari Seszele, oto ona:

Hi,

plaża nie jest olbrzymia lecz piękna, dobrze osłonięta i ma łatwe wejście do wody. Snorki są tam piękne. Odpływaliśmy od plaży za przylądki a tam bajka: mątwy, kalmary, orlenie, rekinki, karanksy i całe mnóstwo innych ryb. Południowa część Mahe ma też tą zaletę, że nie padają tam deszcze. Siedzieliśmy sobie na słonecznej plaży i patrzyliśmy jak po drugiej stronie zatoki codziennie leje deszcz.

Domki 9, 10 i 11 są samodzielne duże z własnym dużym tarasem z pięknym widokiem i nikt nie biega pod oknami; pozostałe są bliźniakami tzn jeden domek podzielony na 3, 4 apartamenty. Mają także bardzo ładne tarasy ale są położone przy dróżce na plażę. W pokojach jest lodówka czajnik kawa herbata. Łazienka bardzo duża wyposażona w kosmetyki i suszarkę.

Śniadania francuskie tosty, dżemiki owoce jajka w każdej postaci. Ale jest też serek i wędlinka. Na lunch są sałatki: sałata lub wędzone ryby z kapustką lub tuńczyk z kapustką albo hamburgery. Sałatki są duże i pyszne. Na kolację jest przygotowane menu na każdy dzień tygodnia i do wybory są 3 przystawki, 4 dania główne i 2 desery. My jedliśmy wyłącznie ryby, ośmiornice, kalmary i krewetki. Porcje były bardzo duże i mniamniuśne. Na Seszelach warto jeść wyłącznie ryby. Tubylcy są mistrzami w ich przyrządzaniu. Nie warto chodzić na posiłki na zewnątrz – są dużo droższe niż w hotelu. Polecam na wycieczki po wyspie. Organizują objazdy dla 2-4 osób. Przewodnik wie wszystko o wyspie, mieszkańcach, roślinach i jest zakochany w swoim kraju. Po drodze ciągle zatrzymywaliśmy się i próbowaliśmy kolejnych owoców i przypraw.

a99f5ff4a8e0598565c2c6e79b0d6e16Byliśmy na Perełce (Muszelka była w remoncie). Obia są jednakowe, z tej samej stoczni i w tym samym wieku. Perełka jest 100 letnią staruszką, kabiny są ciasne a węzeł sanitarny jest osobno. Ale jest duży, nowoczesny i czysty. Bardzo fajnie i dostojnie płynie Perełka. Obsługa była bardzo miła, jedzonko bardzo dobre, nurki do niczego, snorki super i zwiedzania wysp bardzo ciekawe. Dużo nowsze i bardziej luksusowe są Sea Bird i Sea Star ale dla mnie rejs tak starym żaglowcem jak Perełka był naprawdę frajdą.

Pzdr

Grazia

Tagi strony: , , ,

Zobacz także najnowsze oferty naszych wyjazdów nurkowych: