wakacje Kuba – dzień 3 przylot na Cayo Largo

lot-cayo-largoi1.jpgwakacje Kuba

Dzień 35 marca – przylot na Cayo Largo, relacja z wyjazdu – wakacje Kuba:

Wcześnie rano opuściliśmy Hawanę i lokalne lotnisko, które stanowiło atrakcję samo w sobie. Malutkim samolotem udaliśmy się na Cayo Largo.

Po przylocie zakwaterowaliśmy się w resorcie z domkami zlokalizowanymi przy przepięknej plaży z prywatną werandą i leżakami przy samej wodzie.

Nie możemy wyświetlić tej galerii.

playa-sirena.jpgCayo Largo to z jednej strony tak piękne plaże, jak w Varadero, a z drugiej strony cisza, spokój i wspaniałe miejsce do nurkowania.

Playa Sirena jest najszerszą plażą, jaką widziałam w życiu, a morze ma tam przepiękny kolor. Na tej plaży można uprawiać różne sporty wodne – pływanie na windsurfingu, wycieczki katamaranem oraz inne sporty na plaży, jak piłka siatkowa. Można także popływać z delfinami lub opalać się na tej przepięknej plaży.

farma-zolwi1.jpgNa Cayo Largo można obejrzeć wylęgarnię żółwi oraz odbyć wycieczki na okoliczne plaże i wyspy. Z przyjemnością codziennie korzystałam z tych wycieczek. Można między innymi popływać z delfinami, odwiedzić legwany, popłynąć na bezludne plaże. Ludzie zatrudnieni w resortach jeszcze nie do końca wiedzą, do jakiej obsługi są przyzwyczajeni obcokrajowcy, ale powoli się uczą. Grażka nauczyła nawet barmana robić drinki „Czarna Mamba”.

Przygotowaliśmy sprzęt na pierwszy dzień nurkowy i po wspaniałej kolacji udaliśmy się na wypoczynek.