Pływanie z delfinami Turcja

delfiny-i-zareczyny-015pływanie z delfinami Turcja

O biurze pani Victorii dowiedzieliśmy się szukając informacji na temat pływania z delfinami za granicą, gdyż było to naszym marzeniem. Widząc, że pani Victoria organizuje zarówno wyjazdy na wakacje, oraz pływanie z delfinami, postanowiliśmy nawiązać kontakt . Jest to naprawdę ciekawa oferta, gdyż nie znaleźliśmy innego biura, które organizuje takie wyjazdy, a dodatkowo potrafi wszystko sprawnie załatwić w delfinarium tzn. zadzwonić tam (w naszym przypadku Sealanya) i poinformować, że dane osoby chcą zarezerwować show, czy pływanie z delfinami o konkretnej godzinie w konkretnym dniu, dzięki czemu obsługa delfinarium jest świetnie poinformowana o tym, że takie osoby się u nich pojawia. Wszystko było perfekcyjnie dograne, gdyż zamierzałem się oświadczyć mojej dziewczynie. Tak więc zamówiliśmy u Pani Victorii wakacje oraz wycieczkę do delfinarium – pływanie z delfinami Turcja.

Dnia 27 lipca 2013 wylecieliśmy z Katowic do Turcji, natomiast 30 lipca 2013 zgodnie ze wcześniejszymi ustaleniami z Panią Victoria udaliśmy się do delfinarium Sealanya . Dostaliśmy się tam dolmuszem i na miejscu byliśmy o godzinie 10.00. Zarezerwowaliśmy, już kilka miesięcy wcześniej, show na 10.30 oraz prywatne pływanie z delfinem o 11.45.

Po przybyciu do delfinarium, czekaliśmy w kasach, aby pracownik wydał nam bilet wstępu. Wystarczyło podać, że jesteśmy z Victoria Travel, ile jest osób i co było rezerwowane. Po podaniu wszystkich danych otrzymaliśmy bilety wstępu do delfinarium i były równoznaczne z tym, że idziemy na show z delfinami i fokami. Aby dokonać płatności za prywatne pływanie z delfinami, zostaliśmy pokierowani do budki znajdującej się zaraz przy przejściu przez bramki, po lewej stronie. Pracowały tam dwie sympatyczne dziewczyny, którym wystarczyło podać nazwisko osoby, na którą było zarezerwowane pływanie, aby dziewczyny od razu się uśmiechnęły, ponieważ wiedziały że jestem tą osobą, która będzie się oświadczać. Świadczy to o tym, że pani Victoria wszystko tak sprawnie załatwiła, że chyba całe delfinarium wiedziało że się tak pojawię. Jestem za to bardzo wdzięczny, ponieważ dzięki temu nie było żadnych problemów i niedomówień. Otrzymaliśmy opaski i zostaliśmy pokierowani do bramek, żeby czekać na show.

O godzinie 10:30 rozpoczęło się show. Było świetne – najpierw prezentowały się foki, a następnie delfiny. Zwierzaki, jak i ich trenerzy wykonali kawał dobrej roboty, widać obustronne zaangażowanie i przywiązanie. W trakcie show puszczano fajnie dobraną muzykę a pani komentator posługiwała się językiem angielskim. Po show udaliśmy się do kafeterii, gdzie czekaliśmy na osobę, która zaprowadzi nas do szatni a następnie na pływanie. Bardzo miło niespodzianką było to, że naszą opiekunką była Polka – ona także wiedziała o zaręczynach. Zaprowadziła nas do szatni, gdzie mogliśmy się przebrać i dostaliśmy kamizelki ratunkowe. Odbył się również krótki instruktarz, na co zwrócić uwagę podczas pływania, czego nie robić itd. Następnie poszliśmy do głównego basenu, gdzie czekał na nas trener z delfinem. Przydzielono nam najlepszego delfina, 15-letniego Zeusa.

Pływanie z delfinem było wspaniałym przeżyciem, jego dotyk jest po prostu nie do opisania, trzeba to przeżyć na własnej skórze. Najpierw delfin pływał wokół nas i mogliśmy go głaskać, a następnie każdy z osobna (ja i moja dziewczyna) dostał buziaka od delfina, „tańczył” z nim i przejechał się na jego brzuchu. Następnie trener opowiadał o budowie ciała delfina, mogliśmy dotknąć jego zębów i języka i oczywiście go głaskać. Spotkanie z tym niesamowitym ssakiem na zawsze pozostanie w naszej pamięci. Delfiny są bardzo przyjazne i mądre.

Po pływaniu, usiedliśmy na brzegu basenu, a polska opiekunka zagadywała nas, aby odwrócić uwagę mojej dziewczyny. W tym czasie delfin z obręczą (do której było przymocowane taśmą pudełeczko z pierścionkiem) na pyszczku podpłynął do nas i wręczył nam obręcz. Początkowo, jeszcze wtedy moja dziewczyna, kompletnie nie wiedziała o co chodzi. Myślała, że będziemy tą obręcz rzucać delfinowi, a on będzie ją łapał. Dopiero gdy podano mi nożyczki, aby przeciąć taśmę, dotarło do niej co się dzieje. Była w kompletnym szoku, bardzo wzruszona i szczęśliwa. Dla zainteresowanych: powiedziała „tak” !. Gdy wkładałem jej pierścionek, delfin „śpiewał” i wykonywał różne akrobacje na naszą cześć. Część pracowników przyczaiła się przy wejściu na basen żeby obserwować zaręczyny, oczywiście bili brawo i gratulowali nam.

Nie możemy wyświetlić tej galerii.

Na zdjęcia z pływania chcieliśmy przeznaczyć 150 euro i w tym dostalibyśmy 15 zdjęć na parę + film z pływania (cennik ten podała nam już wcześniej pani Victoria). Po krótkiej naradzie dziewczyna, która sprzedawała te zdjęcia i fotograf, zdecydowali ze za 150 euro sprzedadzą nam wszystkie zdjęcia z pływania (40 sztuk) + film + płyta ze wszystkimi zdjęciami . Kolejna niespodzianka od fotografa był bonus w postaci 14 zdjęć z zaręczyn + film z zaręczyn + płyta ze zdjęciami z zaręczyn. Było to ogromne zaskoczenie i radość, nie spodziewaliśmy się takiego gestu z ich strony.

Poza wspaniałą wycieczką do delfinarium, pani Victoria załatwiała nam również wakacje w hotelu Pegasos Club w Alanyi. Hotel jest świetny, duży, zadbany, przede wszystkim czysty zarówno w pokoju jak i poza. Plaża jest rewelacyjna, długa, szeroka i piaszczysta, jest nawet molo. Obsługa była zawsze miła, w recepcji udzielali wszelkich informacji i służyli pomocą. Nie było problemu aby się dogadać po angielsku i rosyjsku. Jedzenie było pyszne i różnorodne. Żałujemy jedynie, że nie wykupiliśmy wakacji w tym hotelu na 2 tygodnie, bo hotel jest naprawdę godny polecenia!

Chcemy jeszcze raz podziękować pani Victorii za tak doskonałą organizację naszych wakacji. Wszystko załatwialiśmy drogą mailową, a na wszelkie pytania zawsze dostawaliśmy szybką odpowiedź. Nawet wtedy gdy pani Victoria była nieobecna, w jej imieniu odpowiadała inna osoba z biura, która zawsze potrafiła pomoc i udzielić potrzebnych informacji. W przyszłym roku również wybierzemy się na wakacje z Victoria Travel!

Tagi strony: , ,

Zobacz także najnowsze oferty naszych wyjazdów nurkowych: